How To Break A Heart 心要怎麼傷
Westlife 西城男孩

 

 Since you're not worth my love
雖然妳不值得我愛妳

I haven't given up
但我仍不放棄

I'm stronger than that (I'm stronger than that)
我可以熬過去

 

 And though my heart will break
雖然我的心會碎

I'm takin' back my faith
我要把信心收回

Cos right now my world is spinnin' too fast
因為現在我的世界正快速迴旋

 

 But you won't be the end of me
但妳不會是我的終點

If you were the one you wouldn't hurt me so bad
如果妳是真命天女就不會讓我心淌血

 

 You gave me the world
妳給我全世界....

Gave me the world to take it all away
給我全世界好再把它收回

All you left me was yesterday
妳留給我的只有昨天

And this space in my heart
我心底這空虛的空間

Now it's slowly tearin' me apart
現在正緩緩把我摧毀

 

I'm takin' all that I learned from you
我把妳教給我的一切

I'll make it something, I'll never do
當成負面教材決不重現

I can't be who you are
我不會變成妳那樣

You taught me how to break a heart
妳教會我心要怎麼傷

You taught me how to break a heart
妳教會我心要怎麼傷

 

I'll make it through this pain
我會走過這傷痛

My dreams won't call your name
妳的名字不會出現我夢中

I'm stronger than that (I'm stronger than that)
我已經熬過

 

Cos I still know how to love
因為如何愛人我還懂

Know that will be enough
知道這點就已足夠

And this moment will fade into the past
這一刻將被過往淹沒

 

you won't be the end of me
妳不會是我的終點

If you were the one you wouldn't hurt me so bad
如果妳是真命天女就不會讓我心淌血

 

You gave me the world
妳給我全世界....

Gave me the world to take it all away
給我全世界好再把它收回

All you left me was yesterday
妳留給我的只有昨天

And this space in my heart
我心底這空虛的空間

Now it's slowly tearin' me apart
現在正緩緩把我摧毀

 

I'm takin' all that I learned from you
我把妳教給我的一切

I'll make it something, I'll never do
當成負面教材決不重現

I can't be who you are
我不會變成妳那樣

You taught me how to break a heart
妳教會我心要怎麼傷

You taught me how to break a heart
妳教會我心要怎麼傷

 

I'm takin' all that I learned from you
我要把妳教給我的一切

I'll make it something, I'll never do
當成負面教材決不重現

I can't be who you are
我不會變成妳那樣

You taught me how to break a heart
妳教會我心要怎麼傷

You taught me how to break a heart
妳教會我心要怎麼傷

 

I'm taking back my faith
我要把信心收回

I'm taking back my life
我要把我的生命收回

I don't care for who you are
我不在乎妳是誰

Cos you taught me how to break a heart
因為我領教了傷人心的真髓

How to break a heart
心要怎麼傷

How to break a heart
心要怎麼傷

Cos you taught me how to break a heart
妳教會我心要怎麼傷

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 啪啪 的頭像
    啪啪

    。一花一世界 一砂一天堂 ܤ

    啪啪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()