Why Not Me ? - Enrique Iglesias (安立奎)

Escaping nights without you 
With shadows on the wall

藉由牆壁上的倒影,來逃離沒有你的夜晚

My mind is running wild
Trying hard not to fall

我的心瘋狂的跑著,並努力別讓自己跌倒

You told me that you love me
But say I'm just a friend
My heart is broken up into pieces

你告訴我你愛著我,但卻說我們只是朋友
我的心碎成了碎片

Cos I know
I'll never free my soul

因此我知道,我無法釋放自己的靈魂

It's trapped between true love and being alone

陷入在愛情和孤獨之間的困境中

When my eyes are closed
The greatest story told

當我閉上了雙眼,開始了最美麗的故事

I woke and my dreams to shattered here on the floor

但我醒來,我的夢便被粉碎在地板上

Why oh why
Tell me why not me

為什麼,為什麼
告訴我為什麼不是我

Why oh why
We were meant to be

為什麼,為什麼
我們該是天生註定的

Baby I know I could be all you need
Why oh why oh why

寶貝,我知道我能夠成為你所需要的
為什麼,為什麼

I wanna love you
If you only knew how much I love you
So why not me

我想要愛你
如果你能夠明白我有多麼愛你
因此為什麼不是我


The day after tomorrow
I'll still be around

兩天了,我依然在這裡徘徊

To catch you when you fall and ever let you down

當你跌倒或者失意時我才能接住你

You say that we're forever
Our love will never end

你說我們會永遠在一起
我們的愛永遠不會結束

I've tried to come up
But it's drowning me to know

我已經嘗試著不讓它發生
但我仍被淹沒在事實當中

You'll never feel my soul
It's trapped between true love and being alone

你永遠不會了解我的靈魂
陷入在愛情和孤獨之間的困境中

When my eyes are closed
The greatest story told

當我閉上了雙眼,開始了最美麗的故事

I woke and my dreams to shattered here on the floor

但我醒來,我的夢便被粉碎在地板上

Why oh why
Tell me why not me

為什麼,為什麼
告訴我為什麼不是我

Why oh why
We were meant to be

為什麼,為什麼
我們該是天生註定的

Baby I know I could be all you need
Why oh why oh why

寶貝,我知道我能夠成為你所需要的
為什麼,為什麼

I wanna love you
If you only knew how much I love you
So why not me

我想要愛你
如果你能夠明白我有多麼愛你
因此為什麼不是我

You won't ever know
How far we can go going
You won't ever know
How far we can go going

你將不知道曾經的我們能去走得多遠
你將不知道曾經的我們能去走得多遠

Why oh why
Tell me why not me

為什麼,為什麼
告訴我為什麼不是我

Why oh why
We were meant to be

為什麼,為什麼
我們該是天生註定的

Baby I know I could be all you need
Why oh why oh why

寶貝,我知道我能夠成為你所需要的
為什麼,為什麼

Why oh why
Tell me why not me

為什麼,為什麼
告訴我為什麼不是我

Why oh why
We were meant to be

為什麼,為什麼
我們該是天生註定的

Baby I know I could be all you need
Why oh why oh why

寶貝,我知道我能夠成為你所需要的
為什麼,為什麼

I wanna love you
If you only knew how much I love you
So why not me

我想要愛你
如果你能夠明白我有多麼愛你
因此為什麼不是我

wire_line4.gif 

很喜歡安立奎的首張英文專輯阿。

因為我終於聽得懂了!!!!! (炸)

特別喜歡這首 "Why not me?"

一開始由豎琴當前奏讓人耳目一新呢!

因為是新歌,還沒有歌詞出來...

於是剛剛慢慢的暫停、播放、暫停、播放...

大約寫出歌詞之後,

當然到Youtube找音樂來嵌入囉~

結果!!

Youtube上竟然有動態歌詞阿.....

害我在那邊聽這麼久!連歌詞都背起來了 囧

唉,記得以後先去Youtube找看看有沒有動態歌詞= =(筆記)


接著中文歌詞也是大概照意思翻出來的 .___.

所以有錯就算啦!!XD

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 啪啪 的頭像
    啪啪

    。一花一世界 一砂一天堂 ܤ

    啪啪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()